Aku, Dia dan Cinta
about affiliates stuff facebook twitter back
Profile

Tagboard

Followers




Siapa diri ini di hati awak ? ?
Isnin, 7 April 2014 • 1:24 PG • 0 comments

Saya mungkin seseorang yg awak sangat sayang dan cinta pada ketika dulu ,
Saya mungkin sseseorang yg awak pernah sayang dan cinta ,
Saya mungkin cuma satu tempat persinggahan dalam hidup awak ,
Saya mungkin cuma satu babak dalam perjalanan cerita hidup awak ,

Saya mungkin cuma peneman bila awak sunyi ,
Saya mungkin jugak cuma teman bila awak gembira.

Saya mungkin antara orang-2 yg awak paling benci dalam hidup awak ,

Saya mungkin orang yg selalu menyakitkan hati awak ,
Saya mungkin orang yg selalu buat awak menangis ,
Saya mungkin orang yg cuba merampas kebahagiaan orang lain.

Tapi  kasih dan sayang saya kat awak ikhlas ,

Saya dah serahkan segalanya pada awak.
Sebab tu saya rasa saya seolah-2 hilang segalanya
 bila awak pergi ,

Bila saya dah sayang seseorang ,
Saya susah nak terima kenyataan ,
Saya sedar lelaki di dunia tak semua macam tu . .
Saya doakan semoga awak bahagia bersama seseorang
insan yang wat awak tersenyum ,

Sedalam mana sayang dan cinta saya pada awak ,
Sekuat mana hasrat saya nak jadikan awak seorang suami yang sah ,
Sebanyak mana saya impikan nak bina keluarga saya dgn awak . .

Sebanyak  tu jugaklah saya nak tengok awak bahagia tanpa d'sakiti hati awak ,
Saya jugak nak tengok awak gembira d'samping
orang yang tersayang . .


Saya mohon pada awak ,
 jangan buang saya terus dari hati awak ,

biar memori saya dan awak ,
awak dan saya simpan dan kunci jauh-2 dalam lubuk hati ni . .

Beri saya sikit masa pada diri ni ,

Saya tak mahu kita saling membenci ,
saling bermusuh ,
Awak tahu saya sayangkan awak ,
Dan saya tahu awak sayangkan saya ,
Yang dah lepas biarkan jadi memori ,
Kita sama-2 usaha dan berdoa utk masa depan ,
saya selalu doakan awak dari jauh ,
Insya allah ,
Ingat daku dalam doamu . . 




Older Post | Newer Post