Aku, Dia dan Cinta
about affiliates stuff facebook twitter back
Profile

Tagboard

Followers




~ UNR VS MSS ~
Khamis, 12 Jun 2014 • 1:57 PG • 0 comments

Ya Allah ,
Bimbingku ni ,
Beriku diriku ketenangan abadi . .

Ya Allah ,

Andai dia jodohku ,
Tunjukkan diriku jalan agar Dia menjadi miliku . .

Ya Allah ,

Andai dia jodohku ,
Kau sabarkanlah diriku . .

Ya Allah ,

Andai dia jodohku ,
Kau tetapkanlah imanku . .

Andai dia bukan jodohku ,

Kau hilangkan segala kenangan bersama Dia agar 
diriku setia pada yang satu . .

Andai perpisahan yang terbaik buatku ,

Kau peliharalah Dia ,
Kau pertemukan Dia dengan orang yang terbaik buat diriNya  . . 

# Saya seorang yang orang biasa  macam awak ,

Tapi sejak  awak hadir dalam hidup saya ,
Semua perkara jadi luar biasa ,
Berkenalan saya dengan awak luar biasa ,
Kenangan saya dengan awak luar biasa ,
Perasaan yang kita ada sesama kita luar biasa ,
Hidup kita pun jadi luar biasa ,
Termasuk perpisahan kita . .
Mungkin jodoh kita bukan sekarang ,
Tetapi Insyaallah suatu hari nanti . .

# Awaklah perkara terindah yang pernah ada dalam hidup saya . . 

# UNR VS MSS . ..



Older Post